ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ-ЦЕ СИСТЕМА ОСВІТНІХ ПОСЛУГ, ЩО ГРУНТУЄТЬСЯ НА ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ОСНОВНОГО ПРАВА ДИТИНИ НА ОСВІТУ ТА ПРАВА НАВЧАТИСЯ ЗА МІСЦЕМ ПРОЖИВАННЯ, ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ НАВЧАННЯ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ, ЗОКРЕМА ДИТИНИ З ОСОБЛИВОСТЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ, В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ.

Наказом МОН від 01.10.2010 р. №912 затверджено Концепцію розвитку інклюзивного навчання.

НОРМАТИВНО-ПРАВОВА ДОКУМЕНТАЦІЯ:

Постанова Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2022 р. № 483 "Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957"

Постанова Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021р. №957 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.07.2020 №944 "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами"

Постанова Кабінету Міністрів України №588 від 09 серпня 2017 року «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»

Постанова Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр"

Постанова Кабінету Міністрів України №88 від 21 лютого 2018 року « Про деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»

Постанова Кабінету Міністрів України №588 від 09 серпня 2017 року «Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»

Постанова Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр"

Постанова Кабінету Міністрів України №88 від 21 лютого 2018 року « Про деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами»

Наказ МОНУ від 08.06. 2018 № 009 "Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкольної освіти"

Наказ МОНУ від 23.04.2018 № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти»

Лист Міністерства освіти і науки України від 12.07.2016 № 19-364 "Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами"

Лист МОНмолодьспорту №1/9-529 від 26.07.2012 р. «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»

Наказ МОН № 912 від 01.10.2010 р. «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання»

Лист МОНмолодьспорту № 1/9-384 від 18.05.2012 р. «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ:

Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році
РЕКОМЕНДАЦІЇ. Безпечне освітнє середовище: надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації
ІV Всеукраїнську заочну науково-практичну конференцію з міжнародною участю “Педагогіка здоров’я”

Інклюзивна освіта: нормативно - правове забезпечення, проблеми та перспективи впровадження в Харківському регіоні

Джерело педагогічних інновацій

Психолого-педагогічний супровід інклюзивного навчання дітей


Кiлькiсть переглядiв: 0